?

Log in

No account? Create an account
 
 
Mar 3rd
11:06 pm
For those wondering...  
why I wasn't picspamming the Zac Efron gets gas post on ontd, this (and other rl things) is why:


^updated version

In response to this, lol.

ETA: LOL! FAIL!


I guess they didn't bother reading the wire report.
Tags: ,
 
 
Mood: busybusy
24 24 comments Comment
 
 
It's Audrey not Aubreyaudrey_za on March 4th, 2009 06:14 am (UTC)
Whoa, you meant business with this timeline!

This is totally unrelated, but I always saw people referring to Zac as Kira and I JUST NOW found out it's in reference to a manga comic?! I thought it was some weird/random likeness to Kira Knightley and I was always like "idgi..." (I'm actually embarassed to admit this but it's true)
hunny miss (aka lets fead him to the gators)ehs_wildcats on March 4th, 2009 06:30 am (UTC)
lol keira knightly haha.

omg, that is seriously the funniest thing i've heard all day. thank you for making me laugh. and don't worry i'm laughing with you not at you.

it is a fairly obscure reference really. don't worry.
It's Audrey not Aubreyaudrey_za on March 4th, 2009 06:58 am (UTC)
See? I didn't even have her name spelled right. FAIL.

Glad I could bring on the lolz :)
Shruti: My Anatomy Is Birdlikecalcified on March 4th, 2009 06:17 am (UTC)
LOLOLOLOL.
Troll St. Trollglamour_addict on March 4th, 2009 06:26 am (UTC)
put that on your next ONTD post.

All of those pics are stunning. I can't pick a fav. Although the Nov 07 one is too perfect to be a candid. But most of his pics are. :)
hunny miss (aka lets fead him to the gators)ehs_wildcats on March 4th, 2009 06:31 am (UTC)
i need to see if i can find any other candids between nov 06 and aug 07.
Troll St. Trollglamour_addict on March 4th, 2009 06:36 am (UTC)
if i see any, i'll let ya know
hunny miss (aka lets fead him to the gators)ehs_wildcats on March 4th, 2009 06:39 am (UTC)
i'm pretty sure there are no papz pics but fan encounters are a maybe.
hunny miss (aka lets fead him to the gators)ehs_wildcats on March 4th, 2009 06:41 am (UTC)
and i have to mention how irritated i am by all the text being out of alignment.

i have photoshop and fireworks, but i usually use something called pixelmator (which is a shitload cheaper but works amazingly well). but pixelmator totally chokes on large files with lots of layers like this. i was about to throw my laptop across the room cause it kept crashing.
Troll St. Trollglamour_addict on March 4th, 2009 06:40 am (UTC)
hunny miss (aka lets fead him to the gators)ehs_wildcats on March 4th, 2009 06:42 am (UTC)
you know it, bb. lol at that hat.
Troll St. Trollglamour_addict on March 4th, 2009 06:43 am (UTC)
:)
butterflybee260butterflybee260 on March 4th, 2009 07:18 am (UTC)

Zac and his beanies. <3

Though I don't even want to think about the possibility that he doesn't wash those very often. :S
wild at heart: ( zan ) ` hands `jukeboxblues on March 4th, 2009 07:51 am (UTC)
Someone needs to bring back the blue beanie that thing is epic for his complexion.
hunny miss (aka lets fead him to the gators)ehs_wildcats on March 4th, 2009 08:01 am (UTC)
jesus christ zef, i can't make another post at this time of night, lol. i guess that'll have to wait for hqs tomorrow morning.

the memphis grizzlies? wtf?! lame.
Shruticalcified on March 4th, 2009 08:02 am (UTC)
YEAH I AM GOING TO SLEEP TBH. I don't think there will be too many; it's not like he's hanging out with...anyone? (LOL watch, the other side will be like, Kate Winslet.)

But he looks awful presh. THE FEET.
hunny miss (aka lets fead him to the gators)ehs_wildcats on March 4th, 2009 08:05 am (UTC)
yes he looks very adorkable.

someone needs to go to this kind of event when he is there with a gigantic sign: cut your hair zefron!

lol, no idk. i can't really tell how long it is from the recent pics so i'm reserving judgement. and i'm kind of getting used to it, is that bad? i'm not sure i love it but it is settling in.
Bee: Another coffeejeezbee on March 4th, 2009 09:49 am (UTC)
someone needs to go to this kind of event when he is there with a gigantic sign: cut your hair zefron!
OMG. That would be epic. The photographers and media would be all over it. Lol.
It's Audrey not Aubreyaudrey_za on March 4th, 2009 11:03 am (UTC)
Lakers pics:
I snagged all 6 pics Newscom had avaialble atm: http://zace.zaangels.com/gallery/index.php?album=lakers-vs-memphis-grizzlies-3-3-09

Nite!
Bee: Zac - HSM3 press conferencejeezbee on March 4th, 2009 12:07 pm (UTC)
The Lakers pics which are now on Getty and Splash News are adorable. I hope we get them untagged soon. :)

And great job on the beanie collage! I guess you got as annoyed about those stupid rpattz comparisons as I did. A pictures is more worth than 1000 words - this should shut them up. Lol.
Bee: Zac - Rolling Stone - looking downjeezbee on March 4th, 2009 12:50 pm (UTC)
I left a few morning presents in the 17 Again thread at FF. :D
hunny miss (aka lets fead him to the gators)ehs_wildcats on March 4th, 2009 01:50 pm (UTC)
ooh, i'm off to look.

audrey posted some of the pics untagged, and gossipgirls has some. lol.
ohinternets on March 5th, 2009 01:42 am (UTC)
omg is it the same hat?!