?

Log in

No account? Create an account
 
 
Feb 21st
05:22 pm
Sexy and I Know It, ft. Betty White  












source


^btw the lady next to betty is audrey geisel

 
 
Mood: soresore
31 31 comments Comment
 
 
Miranda gives everyone a chancemirandagirll on February 22nd, 2012 12:30 am (UTC)
BEST.VIDEO.EVER.
misskristen: detailsshortykris on February 22nd, 2012 12:35 am (UTC)
omg hahaha. I love it.

the best part though, is when he goes up behind Selena, you can see his mom laughing at him in the corner! lol
(no subject) - mirandagirll on February 22nd, 2012 01:55 am (UTC) (Expand)
butterflybee260butterflybee260 on February 22nd, 2012 12:41 am (UTC)

The dancing is the best thing ever!
It's Audrey not Aubreyaudrey_za on February 22nd, 2012 12:42 am (UTC)
I didn't really find the dancing video funny (do NOT come for me).. but it's cute I guess!
butterflybee260butterflybee260 on February 22nd, 2012 01:02 am (UTC)

lol it's not spectacular, I just love Zef dancing at all lol.
(no subject) - audrey_za on February 22nd, 2012 01:06 am (UTC) (Expand)
(no subject) - butterflybee260 on February 22nd, 2012 01:09 am (UTC) (Expand)
(no subject) - audrey_za on February 22nd, 2012 01:18 am (UTC) (Expand)
abigail80831abigail80831 on February 22nd, 2012 01:06 am (UTC)
OMG I never noticed Starla in the back when he was dancing with Selena haha.

It was like Selena was in another world or something. HOW did she not notice him dancing all up on her hahha?

I can't stop watching this video. How tall his Taylor? She's wearing small heels and is taller then Zac.
redundancy is not elaborationthelightisdim on February 22nd, 2012 01:38 am (UTC)
oh you're right lmao. She just keeps laughing about her son's dancing skills
kleth on February 22nd, 2012 03:55 pm (UTC)
"How tall his Taylor? She's wearing small heels and is taller then Zac."

Must be 5' 9", if you accept the idea that Zac is 5' 8". If you look at the Ellen Show entrance photo above, where they are arm in arm, she's wearing flats and looks maybe an inch taller.
(no subject) - audrey_za on February 22nd, 2012 08:57 pm (UTC) (Expand)
Miranda gives everyone a chancemirandagirll on February 22nd, 2012 01:56 am (UTC)
HOW DID I JUST NOTICE ZAC'S MOM IN THE BACKGROUND?

#badfanaward
abigail80831: pic#113712706abigail80831 on February 22nd, 2012 02:04 am (UTC)
Don't worry took me a while to notice it also. Kinda like her outfit haha (yeah I know random).
(no subject) - mirandagirll on February 22nd, 2012 02:20 am (UTC) (Expand)
(no subject) - abigail80831 on February 22nd, 2012 02:27 am (UTC) (Expand)
(no subject) - mirandagirll on February 22nd, 2012 02:48 am (UTC) (Expand)
(no subject) - abigail80831 on February 22nd, 2012 03:07 am (UTC) (Expand)
(no subject) - mirandagirll on February 22nd, 2012 03:10 am (UTC) (Expand)
(no subject) - abigail80831 on February 22nd, 2012 03:22 am (UTC) (Expand)
(no subject) - ehs_wildcats on February 22nd, 2012 03:35 am (UTC) (Expand)
(no subject) - abigail80831 on February 22nd, 2012 03:38 am (UTC) (Expand)
(no subject) - kleth on February 22nd, 2012 08:42 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - kleth on February 22nd, 2012 03:56 pm (UTC) (Expand)
Bee: Zac - HSM2 BOIjeezbee on February 22nd, 2012 02:10 am (UTC)
The Betty White thing is the best part. Although his awkward dancing is cute.
countessm3countessm3 on February 22nd, 2012 02:59 am (UTC)
He's got some nice footwork - reminds me of old Chicago-style house. I like the way he turns his front foot out; I keep my foot straight. I'm gonna have to work that turn in for variation...practice. (-;
what in the worldpolly_amore11 on February 22nd, 2012 03:26 am (UTC)
Gawd...i love to watch him dance
countessm3countessm3 on February 22nd, 2012 12:07 pm (UTC)
Me too. He could dance for hours and I'd be unable to rip my eyeballs away...
(no subject) - polly_amore11 on February 22nd, 2012 12:12 pm (UTC) (Expand)
Gillian loves lemoñadé.invisible_cunt on February 23rd, 2012 04:01 am (UTC)
zac can dance all up on me any day any where