?

Log in

No account? Create an account
 
 
Sep 5th
05:43 pm
A Wonderland Pic  
from jj:

 
 
Mood: busybusy
21 21 comments Comment
 
 
pompouscunt: Zef Orson Wellespompouscunt on September 5th, 2010 11:46 pm (UTC)
DAMN boy! :D
When is this due out again?
Shruticalcified on September 5th, 2010 11:47 pm (UTC)
Zac is the cover boy for the mag’s 5th Anniversary Special Edition, on sale September 9th in the UK (available three weeks later in the US and also as an iPad app from iTunes for the first time ever).

Lol are they kidding with that delay.
pompouscunt: Zef Orson Wellespompouscunt on September 5th, 2010 11:59 pm (UTC)
omg i am happy for once (being in the uk)
:D
hunny miss (aka lets fead him to the gators)ehs_wildcats on September 5th, 2010 11:58 pm (UTC)
lol with that delay you may have to scan it for us.
pompouscunt: Zef Orson Wellespompouscunt on September 5th, 2010 11:59 pm (UTC)
I'll try! I'm someone more capable will do it before me tho! XD
Annamodernthirst on September 5th, 2010 11:49 pm (UTC)
haha Kahlil are you loving this shoot?
Annamodernthirst on September 5th, 2010 11:55 pm (UTC)
OH INTERESTING. I thought of him when I saw the cover but I guess we have both moved on
Shruti: Boy | Fringecalcified on September 5th, 2010 11:57 pm (UTC)
Yeah =/

Idk personally I just feel they photoshopped the humanity out of him, and on top of that, this is a boring concept. :( Disappointing because so far, it feels like a shittier version of the Details shoot... (though I randomly had mad love for some of the Details outtakes.)
vilain_garcon on September 6th, 2010 12:04 am (UTC)
the details shoot had so much more personality!
Shruticalcified on September 6th, 2010 12:06 am (UTC)
IA! Omg I went to look at it just thinking about this and btw Cady you have one pic repeated twice.

JSYK!!!
hunny miss (aka lets fead him to the gators)ehs_wildcats on September 6th, 2010 12:15 am (UTC)
oh
i thought i fixed it but maybe i did for ontd? idk i'll fix it later.
Shruticalcified on September 6th, 2010 12:15 am (UTC)
IT'S OK IT'S MY FAVORITE SHOT!!
vilain_garcon on September 6th, 2010 12:05 am (UTC)
lol i know right! i think zac looks good here and on the cover, but like shruti said it lacks personality.
Annamodernthirst on September 6th, 2010 12:08 am (UTC)
You guys are right. Kahlil I forget do you like Hunter P?
IF U SEE K-A-H-L-I-L: Greekvilain_garcon on September 6th, 2010 12:08 am (UTC)
sometimes!
i like my jeans skinny and my skirts high-waistedsurferxchris on September 5th, 2010 11:49 pm (UTC)
Do we know who the photographer is?
Beejeezbee on September 5th, 2010 11:55 pm (UTC)
Supposedly Ben Weller
Jenny: Fun: I ♥ ukanuenschen on September 7th, 2010 02:47 pm (UTC)
late comment is late but unf, marlon ♥
Beejeezbee on September 5th, 2010 11:55 pm (UTC)
Wow, they really photoshopped him to death. Aside from that, I don't hate the pic (I don't love either but at least it's an improvement over the cover).
zacefronfan26 on September 6th, 2010 12:48 am (UTC)
DAMN THAT Boy is Fine.