?

Log in

No account? Create an account
 
 
Aug 7th
09:18 pm
Details September 2010 Cover Preview  


Lovely pull quote btw...
The 22-year-old actor is faithful to his girlfriend Vanessa Hudgens but some of his friends wonder why.

Zac shared, “Bathe in pussy? Yeah, I think a lot of guys would enjoy that. Believe me. I rack my brain thinking, ‘Why am I not out there playing the field?’ One of my buddies was like, ‘You have no idea what’s going on. You’re peaking on ecstasy and watching TV.’”

ETA LOL looks like someone busted JJ's keyboard for posting such a stupid excerpt cause he added the final sentence of that quote this afternoon:
"... watching TV. But that’s not in my heart."

It at least makes the girlfriend thing look a tiny bit less douchey. Some of my issues with the quote still stand though. :/

source
 
 
Mood: busybusy
82 82 comments Comment
 
 
(Deleted comment)
livingwell100livingwell100 on August 8th, 2010 09:16 pm (UTC)
COMMENT CHANGE
LADIES: THE COMMENT HAS BEEN COMPLETED ON JJ - GO SEE IT CHANGES EVERTHING
Re: COMMENT CHANGE - ehs_wildcats on August 8th, 2010 10:14 pm (UTC) (Expand)
i like my jeans skinny and my skirts high-waisted: guerra - humpsurferxchris on August 8th, 2010 03:22 am (UTC)
Fanning myself.
IF U SEE K-A-H-L-I-L: Britney Spears 1vilain_garcon on August 8th, 2010 03:23 am (UTC)
lol love the ey icon
Shruticalcified on August 8th, 2010 03:22 am (UTC)
I'm kind of laughing.

But JESUS FUCKING CHRIST is he an idiot.
vilain_garcon on August 8th, 2010 03:25 am (UTC)
i can't believe he really said that...
(Deleted comment)
(no subject) - surferxchris on August 8th, 2010 03:26 am (UTC) (Expand)
(no subject) - ehs_wildcats on August 8th, 2010 03:37 am (UTC) (Expand)
(no subject) - calcified on August 8th, 2010 03:39 am (UTC) (Expand)
(no subject) - jeezbee on August 8th, 2010 03:52 am (UTC) (Expand)
(no subject) - invisible_cunt on August 8th, 2010 02:23 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - ehs_wildcats on August 8th, 2010 02:27 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - invisible_cunt on August 8th, 2010 02:44 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - ehs_wildcats on August 8th, 2010 03:34 pm (UTC) (Expand)
Anything Else! - livingwell100 on August 8th, 2010 04:03 pm (UTC) (Expand)
Trying to Hard - livingwell100 on August 8th, 2010 03:49 pm (UTC) (Expand)
Re: Trying to Hard - hlloyd04 on August 8th, 2010 04:10 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - calcified on August 8th, 2010 02:47 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - invisible_cunt on August 8th, 2010 04:00 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - calcified on August 8th, 2010 04:54 pm (UTC) (Expand)
(Deleted comment)
Shruticalcified on August 8th, 2010 03:24 am (UTC)
Goal: peak on E and watch TV.
(Deleted comment)
(no subject) - ehs_wildcats on August 8th, 2010 03:39 am (UTC) (Expand)
(no subject) - calcified on August 8th, 2010 03:41 am (UTC) (Expand)
(no subject) - ehs_wildcats on August 8th, 2010 04:11 am (UTC) (Expand)
vilain_garcon on August 8th, 2010 03:24 am (UTC)
DIDN'T KNOW HE WAS ON THE SEPTEMBER ISSUE OMG
(Deleted comment)
hunny miss (aka lets fead him to the gators)ehs_wildcats on August 8th, 2010 03:36 am (UTC)
god i hope so.
(Deleted comment)
(no subject) - ehs_wildcats on August 8th, 2010 04:01 am (UTC) (Expand)
(no subject) - bettybaby63 on August 8th, 2010 04:01 am (UTC) (Expand)
I shall know when you give me one.actionvaughn on August 8th, 2010 03:26 am (UTC)
What.

Also fyi, there's supposed to be Zef segment on ET on Monday. I didn't recognize his clothes at all except possibly the shirt he was wearing yesterday but they showed him in this tank too, so I'm just assuming it's about the shoot/article?
i like my jeans skinny and my skirts high-waistedsurferxchris on August 8th, 2010 03:28 am (UTC)
I hate the word "pussy" almost as much as I hate the word "panties".
(Deleted comment)
(no subject) - surferxchris on August 8th, 2010 03:30 am (UTC) (Expand)
(no subject) - calcified on August 8th, 2010 03:30 am (UTC) (Expand)
(Deleted comment)
(no subject) - calcified on August 8th, 2010 04:13 am (UTC) (Expand)
(Deleted comment)
(no subject) - calcified on August 8th, 2010 03:00 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - catherish312 on August 8th, 2010 03:33 am (UTC) (Expand)
zacefronfan26 on August 8th, 2010 03:28 am (UTC)
OMG That Cover is so damn Sexy/
Beejeezbee on August 8th, 2010 03:38 am (UTC)
The cover looks nice but let's hope the quote is out of context.
clforever or rysamad: supernaturalclforever on August 8th, 2010 03:41 am (UTC)
WOW!
Dani: hottieheartunprepared on August 8th, 2010 03:42 am (UTC)
Of course I cannot judge until the full interview is out but I'm going to speculate that in full context they're probably talking about romance/love and ecstasy is a poorly chosen slang word. Zac even in his most dumbass/honest of moments, I don't think would be that stupid to candidly discuss ecstasy, the drug, in an interview scenario. I could be wrong though, wait and see.

I think the cover is HOT HOT HOT and when I was linked by a friend I legit nearly fell off my chair.

Whereas I personally don't use the word 'pussy' in real life, from a guy's mouth somehow it is kinda hot. After all, the alternate is the C word and the V word and neither of them are particularly pleasant either haha.
oh my god; that crazy bitch.: z | fuck I don't evenmetrocard on August 8th, 2010 03:47 am (UTC)
I'm just banging my head on my desk right now. I would like the full context of that quote sometime, about, oh, IDK, YESTERDAY.
I shall know when you give me one.actionvaughn on August 8th, 2010 03:47 am (UTC)
I don't think his team realizes that no matter how hard they try, they aren't going to be able to pull in a male audience into a movie like The Lucky One. Just let him be normal... He'll bring in your move goers. D:
The Writers Denmusewriter on August 8th, 2010 03:54 am (UTC)
I am thoroughly amused by that quote. As for that cover...hot damn!