?

Log in

No account? Create an account
 
 
Nov 23rd
01:08 pm
The Early Show pics  


Jess and Kerry went to The Early Show and got these pics.




















Also here are the JJ/GG pics:









1, 2
 
 
Mood: anxiousanxious
22 22 comments Comment
 
 
Shruti: Fashion | About Hercalcified on November 23rd, 2009 06:11 pm (UTC)
Not feeling that threading...

UGH THE THINGS I DO FOR ZAC, HOW DO PEOPLE WATCH THE VIEW ON A DAILY BASIS? This shit makes me angry.
hunny miss (aka lets fead him to the gators)ehs_wildcats on November 23rd, 2009 06:15 pm (UTC)
lol. i can't watch i'm on the move. but ia with you anyway. i couldn't tolerate it.

and i think i'd like the threading if he had a diff shirt under the jacket.
Shruticalcified on November 23rd, 2009 06:18 pm (UTC)
He keeps (rather Jenny but w/e) pairing textures that don't work all that well together.

I watched half the interview in crap quality, it was pretty stupid before it cut out. They asked Zac about his abs and he was cutely facetious about it. (Though Barbara goes hardcore cougar on him and it's REALLY AWKWARD.) They asked Claire about her marriage and she was cutely genuine about it. Then they keep randomly asking if the theater was haunted and Zac and Claire are like.......how do we answer this. Then it stopped working so idk MAYBE THERE IS TONS OF MAGIC AFTER THAT.
hunny miss (aka lets fead him to the gators)ehs_wildcats on November 23rd, 2009 06:20 pm (UTC)
omg i need to see barbara go cougar on him... i thought she was immune. CLEARLY NO ONE IS SAFE!
Shruticalcified on November 23rd, 2009 06:22 pm (UTC)
It's kind of gross, he makes a joke re: People's abs thing about how he had to take a door to door petition around to get on the list, and Barbara is all...wow, so you went around showing people your abs, WHY DIDN'T YOU SHOW UP AT MY HOUSE? And everyone on the couch is like...omg Babs...

THERE IS NO MAGIC, it just stays boring for another minute. And Whoopi scared Zac a bit just by existing.

Edited at 2009-11-23 06:54 pm (UTC)
vilain_garcon on November 23rd, 2009 06:25 pm (UTC)
You think so? I think Jenny is ahead of the curve with the minimalistic approach she's using with Zac. Even though this may not be my favorite outfit on him I love that she's (and in combination with him I hope) emphasizing textures instead of patterns and colors.
Shruticalcified on November 23rd, 2009 06:28 pm (UTC)
I like the textures, but they're not matching up super well lately. I think that with the change in his body/look, it's kind of nicer to see very basic, crisp things on him. They're going that direction but idk. Is that fashin of me, to think crazier clothes work better on thinner guys? I feel like the newer broadness to him makes it different, like the plaid and patterning just wouldn't work. Though I'm not opposed to him in color.
IF U SEE K-A-H-L-I-L: Angelsvilain_garcon on November 23rd, 2009 06:34 pm (UTC)
Well he's trying to differ himself which is smart. He doesn't want to be thought of as a teen idol anymore. He's trying to dress a little bit more mature. Like no one his age is gonna wear Jil Sander. I'm not opposed to color 100% either but I'm glad he's trying something a lil bit more mature and advanced.
vilain_garcon on November 23rd, 2009 06:16 pm (UTC)
Yeah the jacket isn't my favorite and neither are the shoes but he still looks really good.
Shruti: Zac | America's Boyfriendcalcified on November 23rd, 2009 06:19 pm (UTC)
Yup yup, his face is on point.
Irisa_grumble_cake on November 23rd, 2009 06:18 pm (UTC)


I can confirm this is what he looks when you wake up next to him in the morning
hunny miss (aka lets fead him to the gators): poke yerself in the eye lulzehs_wildcats on November 23rd, 2009 06:19 pm (UTC)
LOL IRL

p.s. also who are those fuckers on ontd who think zac isn't kira? they don't belong on ontd. they need to be banned.
Irisa_grumble_cake on November 23rd, 2009 06:50 pm (UTC)
oh don't worry- they'll be... "banned"
sasha.: zacphotocall » can't forget future planssashanaa on November 23rd, 2009 06:21 pm (UTC)
Ugh. The View...I can't believe I sit through it for Zac every time he's on. There's always some awkward cougar-ing going on and it's really uncomfortable.

But anyway, Zac looks so good. Those shoes are....different though. Not sure if I like them or not.
livingwell100livingwell100 on November 23rd, 2009 06:36 pm (UTC)
premiere
Hey everyone

Where and what time is the premiere tonight? Thanks
zettaiyozettaiyo on November 23rd, 2009 08:02 pm (UTC)
Re: premiere
The premiere is supposed to be at Clearview Chelsea Cinemas
The Writers Denmusewriter on November 23rd, 2009 07:43 pm (UTC)
Love the pics! Thanks Jess and Kerry:). He's lookin' good!
bettybaby63bettybaby63 on November 23rd, 2009 08:13 pm (UTC)

i wish i could go *tantrum
bettybaby63bettybaby63 on November 23rd, 2009 08:27 pm (UTC)
so initially this showed promise...he writes for the village voice.
==============
Hey, teenage girls and other tweeps: anyone have any questions for Zac Efron in the next hour?

but then he tweeted this...
====================
Zac Efron postponed until tomorrow, presumably so he could get his eyelashes lengthened this afternoon.

not looking like we'll get a positive piece from that.

http://twitter.com/cobblehillis
hunny miss (aka lets fead him to the gators)ehs_wildcats on November 23rd, 2009 11:38 pm (UTC)
whatever. he's probably just joking. if not, he needs to stop thinking the world revolves around him and act like a professional.
hunny miss (aka lets fead him to the gators)ehs_wildcats on November 23rd, 2009 11:33 pm (UTC)
lol this post. i hate computers that aren't my own and being in a hurry.
-Jo-greenie_breizh on November 24th, 2009 01:06 am (UTC)
I'm so in love with that first pic, I don't even.