?

Log in

No account? Create an account
 
 
Nov 5th
12:54 pm
Is he number 17?  
As in 17 Again? I can't tell.

Zac Efron and his hockey jersey

source

ETA: here is a link to some girl's blog report about last night.

Best part:

It was very dim lit but I heard a voice that one (such as myself) could never forget, ever, and it said this: "Hey man, yeah I'm headed to the restroom real quick but I'll be over in few."

ZAC. EFRON.

You know when you see movie montages where wind is blowing through a hunky-character's hair and there is a bright light behind them, making them appear as if they are holy is some way? That's pretty much what happened. And angels sung hallelujah too (I'm sure of it).
 
 
Mood: cheerfulcheerful
20 20 comments Comment
 
 
butterflybee260butterflybee260 on November 5th, 2009 08:02 pm (UTC)

Ok I HATE when he wears beanies so you can't see his hair...except when its long and gross. :(

But cool jerseys lol.
(Deleted comment)
butterflybee260butterflybee260 on November 5th, 2009 08:08 pm (UTC)

If its the right beanie I like it, but not when he has short hair and it makes him look bald.
Shruti: Efs | Lips Like Sugarcalcified on November 5th, 2009 08:11 pm (UTC)
why so cute

LOL THAT ETA.

Edited at 2009-11-05 08:14 pm (UTC)
(Deleted comment)
Shruti: Zac | Geniuscalcified on November 5th, 2009 08:16 pm (UTC)
Even though he was basically saying, puedo usar el bano (accent mark not included)?
hunny miss (aka lets fead him to the gators)ehs_wildcats on November 5th, 2009 08:19 pm (UTC)
lol. even then.

actually especially if he was doing it in a foreign language. that just makes it more hot.
Shruticalcified on November 5th, 2009 08:20 pm (UTC)
Um I've heard Zac's Spanish and I'm going to go with no.
(Deleted comment)
Shruti: GG | Overduecalcified on November 5th, 2009 08:22 pm (UTC)
HAHA WOW, well played and subtle with that first line.

UNGH I BET IT WOULD, I LOVE CHACE'S VOICE!!!
Anna: gg | :D :D :Dmodernthirst on November 5th, 2009 10:41 pm (UTC)
WTF V WHY HAVE YOU NEVER TOLD ME THAT THIS HAPPENED TO YOU. OHMYGOD CHACE MY SWEET CHILD. DID YOU HEAR ANYTHING THAT HE SAID? WAS IT RELATED TO CONVERSING WITH HIS FELLOW ANGELS FROM HEAVEN?

LOL I would totally be able to handle seeing Zac Efron but I WOULD EXPLODE if I saw Chacey.
hunny miss (aka lets fead him to the gators)ehs_wildcats on November 5th, 2009 08:20 pm (UTC)
me too. and his eyes.
butterflybee260butterflybee260 on November 5th, 2009 08:19 pm (UTC)

I was thinking, blond lady he was holding hands with, maybe his mom?
Shruti: Zac | Cool Story Brocalcified on November 5th, 2009 08:21 pm (UTC)
I was thinking that, but major LOL/AW if his mom was wasted...
butterflybee260: pic#92280992butterflybee260 on November 5th, 2009 08:24 pm (UTC)

lol I was just 'aw' at the fact he was holding hands with her.
It's Audrey not Aubreyaudrey_za on November 5th, 2009 08:23 pm (UTC)
His stylist.
butterflybee260butterflybee260 on November 5th, 2009 08:25 pm (UTC)

Ohhh. LOL
Shruticalcified on November 5th, 2009 08:28 pm (UTC)
Hahaha much more sensible! I'm glad you had fun btw! :)
bettybaby63bettybaby63 on November 5th, 2009 08:30 pm (UTC)
LOL, at his publicist!!!! maybe she just wasn't feeling well...it would be pretty bad of her to get wasted at an event like that.

and awwwww the hockey jersey pic...too adorable! wonder how they determined who got what number/player on their jersey?????
Shruticalcified on November 5th, 2009 08:31 pm (UTC)
Stylist.
IceGoddess: hockey!fan dirty little secretccmskatechick on November 5th, 2009 09:29 pm (UTC)
Awww more hockey!zac :) Super cute.
A Sea of Dust and Starsfun_demented on November 6th, 2009 02:46 am (UTC)
I love her description. Hee heeeee. I am glad a sighting happened to someone who thoroughly appreciated it!
jessica3311: Zeo 2.0jessica3311 on November 6th, 2009 03:38 am (UTC)
omg i love that blog post...ummm my favorite part other then what was posted :P


He was wearing a sweater and his hair looked, well, sexy, and HE'S JUST SO DAMN attractive. I mean who doesn't swoon when you look at him? Every guy there was trying to feel out his gaydar but nobody had a clear idea. I mean I really don't think he's gay! Leonardo (Dicaprio) was that good looking at his prime and everyone said he was gay too.


:P