?

Log in

No account? Create an account
 
 
Oct 11th
08:46 am
Yesterday at Nuba Falafel  
From GC:









Calling him a tranny might not be the smartest idea ever.























source
 
 
Mood: crazycrazy
39 39 comments Comment
 
 
(Deleted comment)
hunny miss (aka lets fead him to the gators)ehs_wildcats on October 11th, 2009 03:23 pm (UTC)
LOL tbh i've eaten falafel and have no idea what it is. i just know it is in pitas and tastes good :D
(no subject) - bettybaby63 on October 11th, 2009 03:30 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - jessica3311 on October 12th, 2009 01:21 am (UTC) (Expand)
(no subject) - invisible_cunt on October 11th, 2009 03:33 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - invisible_cunt on October 11th, 2009 03:34 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - calcified on October 12th, 2009 12:07 am (UTC) (Expand)
Gillian loves lemoñadé.invisible_cunt on October 11th, 2009 03:32 pm (UTC)
i could really go for a falafel right now.

oh, and i watched hairspray for the first time yesterday. i got it for $5
i know. shame on me for never seeing it when it was in theatres/after that.


i kept looking for the dude i know who is in the movie -- he played bix
sasha.: hs » nicest kids in townsashanaa on October 11th, 2009 07:09 pm (UTC)
What did you think? :)
(no subject) - invisible_cunt on October 11th, 2009 10:00 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - jessica3311 on October 12th, 2009 01:22 am (UTC) (Expand)
(no subject) - butterflybee260 on October 11th, 2009 07:19 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - invisible_cunt on October 11th, 2009 10:02 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - butterflybee260 on October 11th, 2009 11:08 pm (UTC) (Expand)
It's Audrey not Aubrey: Laughaudrey_za on October 11th, 2009 03:39 pm (UTC)
LOL at "WHO IS ZAC EFRON. I WANNA KISS HIM."
(Deleted comment)
It's Audrey not Aubreyaudrey_za on October 11th, 2009 03:45 pm (UTC)
I've never seen the photo in your icon before, it's cute! Where is it from?
(Deleted comment)
(no subject) - audrey_za on October 11th, 2009 04:05 pm (UTC) (Expand)
It's Audrey not Aubrey: AiW 2audrey_za on October 11th, 2009 03:44 pm (UTC)
Totally was thinking falafels were funnel cakes. Yeah, I don't even... Google tells me they are apparently "a worldwide recognized Middle Eastern food."
bettybaby63bettybaby63 on October 11th, 2009 04:02 pm (UTC)
LOL
(no subject) - audrey_za on October 11th, 2009 04:04 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - ccmskatechick on October 11th, 2009 04:07 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - elena_clayton on October 12th, 2009 10:48 am (UTC) (Expand)
(no subject) - jessica3311 on October 12th, 2009 01:23 am (UTC) (Expand)
(no subject) - audrey_za on October 12th, 2009 05:55 am (UTC) (Expand)
Troll St. Trollglamour_addict on October 11th, 2009 05:39 pm (UTC)
cute!
Beejeezbee on October 11th, 2009 05:55 pm (UTC)
Zac looks like he is about to cry in some of those pics. lol
sasha.: zhairswoop » de loopsashanaa on October 11th, 2009 06:08 pm (UTC)
I want some falafel <3 yum.
It's Audrey not Aubreyaudrey_za on October 11th, 2009 06:27 pm (UTC)
Nice icon, I likey! His hair looks like

'and now I've got that damn 'Come out and play with me. And bring your dollies three. Climb up my apple tree. Slide down my rainbow...' song stuck in my head.
(no subject) - sashanaa on October 11th, 2009 07:05 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - audrey_za on October 12th, 2009 05:59 am (UTC) (Expand)
(no subject) - butterflybee260 on October 11th, 2009 07:21 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - audrey_za on October 12th, 2009 06:02 am (UTC) (Expand)
(no subject) - butterflybee260 on October 12th, 2009 06:29 am (UTC) (Expand)
butterflybee260: pic#93915984butterflybee260 on October 11th, 2009 07:28 pm (UTC)

His shirt makes me giggle. lol
samwise gamgee.colfer on October 11th, 2009 10:57 pm (UTC)
is that andy with him?
hunny miss (aka lets fead him to the gators)ehs_wildcats on October 11th, 2009 11:03 pm (UTC)
yes.
(no subject) - colfer on October 11th, 2009 11:04 pm (UTC) (Expand)
Shruti: Zac | Lay Back Relaxcalcified on October 12th, 2009 12:09 am (UTC)
Uh weird, I had falafel yesterday today and I have it so rarely that Zac and I might be the same person.
jessica3311: RSjessica3311 on October 12th, 2009 01:25 am (UTC)
I love the first pic w/ his hand in his hair....*sigh* And is he wearing a head band type thing????? I missed his hair accessories YAY! LOL

Edited at 2009-10-12 01:25 am (UTC)
becky: → c. lc thumbs uphotmesss on November 2nd, 2009 06:43 pm (UTC)
ICU blackberry, zefron.