?

Log in

No account? Create an account
 
 
Apr 12th
01:56 am
Zac wut the Ef is wrong with you on SNL  


YT for the ones I could find, NBC for the others.

"I'm a twifter":



"Get it momma":



"Someone has forcibly inserted silverware into my hairless chest":



"Careful guys, they're gerbils":



"More like Zac what the Ef is wrong with you":



"If you're sad at night, and you sing in your bed...":



"Was that your mother?":



"I am your mother":



"Whack on, whack off":



















caps by catherish312

ETA: ONTD seems to love him (and think he's gay all of the sudden again, but that's neither her nor there).

Also guys from here:

Zac Efron hosted “Saturday Night Live,” and it wasn’t awful. It also wasn’t great. The best skit featuring Efron was the post-“High School Musical” bit in the video above. Troy Bolton returned to high school after a year in college—disillusioned that not everyone in the world sings their feelings.

Efron wasn’t the problem. He was a pro in every skit he did—as the German exchange student tattling on Gilly and Kathy Lee Gifford’s singing son, Cody. The writers just didn’t put him in any amazing skits. I think they missed some great opportunities.


1, 2, pics
 
 
Mood: happyhappy
Music: Troy's Back - Kelly, Tyler and the HSM4 Cast
69 69 comments Comment
 
 
germangirl89germangirl89 on April 12th, 2009 11:23 am (UTC)
looks great...

can't see the ones from nbc.com...
RD: ACTOR.and i'm...th_esaurus on April 12th, 2009 11:34 am (UTC)
Thank you sooooooo much <3
The mirror crack'd from side to sidesekhmet2 on April 12th, 2009 12:04 pm (UTC)
Those pics of him....unf!
superstar5622superstar5622 on April 12th, 2009 12:11 pm (UTC)
Thank you!! The HSM one made me laugh the most but all in all, it was pretty good. Were they having sound problems or was that just our DVR?
IceGoddess: my dirty little secretccmskatechick on April 12th, 2009 01:01 pm (UTC)
So wonderfully yummy and funny and fantastic -- thank you!!! :)
moon_justice on April 12th, 2009 02:18 pm (UTC)
hsm4 + was that your mother + whack of, wack on = my favourites!

zac was great :D
hunny miss (aka lets fead him to the gators)ehs_wildcats on April 12th, 2009 02:35 pm (UTC)
he so was!
bettybaby63bettybaby63 on April 12th, 2009 02:23 pm (UTC)
WOW i really thought he did a fantastic job!!!!!!

the hsm one was the best i think, nice big fuck you to disney.

but i really liked them all. i'm super curious to see how its received!
Troll St. Trollglamour_addict on April 12th, 2009 02:32 pm (UTC)
this was a great ep.
hunny miss (aka lets fead him to the gators)ehs_wildcats on April 12th, 2009 02:37 pm (UTC)
and i love that people are defending zachary here.
(no subject) - bettybaby63 on April 12th, 2009 03:02 pm (UTC) (Expand)
snakedevil86snakedevil86 on April 12th, 2009 03:23 pm (UTC)
omg thanks so much for these links! I'm sharing them with a friend after telling her how much I died watching this ep

"I Am Your Mother" and "Whack On, Whack Off" had me in freaking TEARS.
hunny miss (aka lets fead him to the gators)ehs_wildcats on April 12th, 2009 03:35 pm (UTC)
no problem. the person who posted them did a great job of hiding them too (like not calling them snl) so hopefully the nbc yt nazis won't find them very fast. and hopefully my ontd post does not draw attention to them.
K'lyssabewitchedxsoul on April 12th, 2009 03:40 pm (UTC)
I still can't get over how incredibly hot he looks with the short hair in that last skit..
jessica3311: Interview Magazinejessica3311 on April 12th, 2009 04:06 pm (UTC)
Im sorry I missed everyone in here last night when it was on :( I had a friend over to watch it with me. It seems like you guys had a blast.

I thought Zac did so well for all the skits, he made me laugh the most. I felt the skits made me laugh but nothing like OMG that was the funniest thing ever LOL....more of thr writers fault. I felt most of the skits also played it "safe". I wish they did the digital short or cougars corner but o well LOL.

His monologue was great! I need to rewatch it for the scream moves LOL. He was reading the teleprompter obviously but it was still good...haha when the 2 fangirls were like "can I have a pic" I was like haha I would do that LOL. I love the Cody skit, with him singing *sigh* & dancing LOL. The one at the bar with the opposite cougars was hilarious! He did great in solider skit...although I agree the ending was weird but now I want him doing a movie in uniform. The commercial one "I am your mother" getting slapped hahaha...loved it..his facial expressions came in handy for sure. Weekend update w/ bitch please & her spitting out her drink was great! Ofc the HSM one was hilarious. The foot one cracked me up hahaha. All in all Zef did an amazing job. Im so proud of him!!!!

I wonder if afterparty pics will show up, I heard they usually have one after the show.
Troll St. Trollglamour_addict on April 12th, 2009 05:07 pm (UTC)
THANKYOU!!! I cant say it enough!

(no subject) - jessica3311 on April 12th, 2009 06:45 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - catherish312 on April 12th, 2009 07:20 pm (UTC) (Expand)
Troll St. Trollglamour_addict on April 12th, 2009 05:07 pm (UTC)
from EW's SNL blog post:
I went to SNL's dress rehearsal last night and there was about an extra hour of amazing sketches that were unfortunately cut.
One sketch involved the whole cast, pretty much, singing on balconies and it was hilarious. It got a lot of laughs from the audience and I was extremely disappointed it was cut out. It showcased Zac's talent, along with SNL cast members'.
Another amazing sketch involved "the real Zac Efron" giving an interview to Bop Magazine. It was the perfect "designated late-in-the-show oddball-sketch" and showed Zac's versatility.
Overall, though, last night's show was great and Zac did an amazing job.
zaccy23zaccy23 on April 12th, 2009 05:52 pm (UTC)
Re: from EW's SNL blog post:
Damn both of these skits would have been fantastic!!! I knew he was singing on that balcony!!
Re: from EW&#39;s SNL blog post: - glamour_addict on April 12th, 2009 05:56 pm (UTC) (Expand)
Re: from EW's SNL blog post: - jessica3311 on April 12th, 2009 06:39 pm (UTC) (Expand)
Re: from EW's SNL blog post: - catherish312 on April 12th, 2009 07:28 pm (UTC) (Expand)
It's Audrey not Aubrey: AiW 1audrey_za on April 12th, 2009 05:24 pm (UTC)
I missed the fun here last night, but I think Zac gave a solid performance and went for it. His comedic timing is arguably strong.

The dialogue/writing was a bit dismal, but I really can't complain much because I'm just too happy/proud. I'm more than ready to see "17 Again".
It's Audrey not Aubrey: LAaudrey_za on April 12th, 2009 05:32 pm (UTC)
OMG I just remembered the "I am your mother" skit! I loved how he was like "no...no...NO" right when they began talking. I was dying!