?

Log in

No account? Create an account
 
 
May 5th
09:41 pm
Sibling Post: Real and Otherwise  

Happy belated sibling day to my legit brother- who I love despite taking the good genes- we make a pretty damn good team


Movie Bros: Mike and Dave stuff







From The Daily Nebraskan:
DN: How was it like working with Zac Efron?
AD: I wanna f--- him. So hot. He’s awesome, he’s like the sweetest guy. He inspired me to get as close as I’ve ever gotten to abs. That’s about as close as I got to it right there (points the “Mike and Dave Need Wedding Date” movie poster behind him). Like yeah, I think there’s sort of an ab there. You notice he’s like covering up his abs, because he’s embarrassed by how in shape he is. Meanwhile I’m like, letting it all hang out. This is as good as it gets for me.

DN: How was it like kissing him on the lips?

AD: It was fun, it happened so quickly that I didn’t have time to relish the moment.

DN: Any wild on-set stories or pranks that might have happened?

AD: Yeah, I’m not much of a prank guy because I scare super easily so if anyone pranks me I might have a heart attack and die. I’m very much a scaredy-cat. But we did a lot of cool stuff. We went swimming with sharks, like not in a cage. We shot in Hawaii and we swam and there was sharks everywhere and like, Zac is touching sharks like a lunatic. I feel like he’s immortal, he’s never gonna die.


Red Nose Day
CRAIG FERGUSON AND HOLLYWOOD STARS COME TOGETHER TO HAVE FUN AND CHANGE LIVES IN NBC’S SECOND ANNUAL ‘RED NOSE DAY SPECIAL’ MAY 26

Craig Ferguson and a star-studded cast of Hollywood favorites is coming together to have fun, raise money and change the lives of kids who need our help the most in ‘The Red Nose Day Special’ on NBC. Broadcast live from Los Angeles on Red Nose Day, Thursday, May 26 (9-11 p.m. ET), the special will feature hilarious comedy, incredible music performances from popular artists and short, compelling films shedding light on children in need here at home and around the world.

Coming together for the FUN-raising special will be Ellen DeGeneres, Jack Black, Paul Rudd, Julianne Moore, Liam Neeson, Sarah Silverman, Tracy Morgan, Key & Peele, Anna Kendrick, Seth Rogen, Zac Efron and Ellie Kemper, along with Kristen Bell, Emma Watson, Chris “Ludacris” Bridges, Rose Byrne, Blake Griffin, Emma Thompson, Chloë Grace Moretz, Steve Buscemi, Danny Trejo, Adam Devine and Ron Funches. Additional talent will be announced at a later date.
src
5 5 comments Comment
 
 
countessm3countessm3 on May 6th, 2016 03:09 pm (UTC)
Big surprise, Adam wants to f*** Zac. Who doesn't? He'd turn a straight man queer in a New York minute.

Love the picture of Zac and his brother. Oh, to be the baloney in that sandwich!
kleth on May 7th, 2016 03:22 pm (UTC)
"Who doesn't?"

Well, me for one. Totally repelled by the idea of anal intercourse.

But a little heavy petting might be nice.
countessm3countessm3 on May 7th, 2016 04:45 pm (UTC)
>Totally repelled by the idea of anal intercourse.

The idea isn't so bad. The practice can be painful though, lol.

>But a little heavy petting might be nice.

I got some charity work he can do. (-:<

hunny miss (aka lets fead him to the gators)ehs_wildcats on May 7th, 2016 06:29 pm (UTC)
i am so glad i literally have no time to check for comments while at work LMAO
countessm3countessm3 on May 7th, 2016 10:12 pm (UTC)
Ha-hah!